Limited availability due to high demand. Please see our Stock Availability page for more information.

Betaling - valgmuligheter


Vi tar imot betaling via de følgende metodene:

  • Kreditt- og Debit-kort (Visa, MasterCard).
  • Paypal.
  • Bankoverføring

Mottak av dine betalingsdetaljer betyr ikke at vi har godkjent bestillingen din.

Bekreftelse av din bestilling foregår når vi sender ut varene dine. Du er ansvarlig for å gi oss korrekt epostadresse og andre kontaktdetaljer i forbindelse med bestillinger. Vi er ikke ansvarlige dersom du ikke mottar en bekreftelses-epost eller annen bekreftende informasjon grunnet at du har oppgitt feil informasjon, eller i andre tilfeller der kommunikasjon ikke kan foregå på grunnlag utenfor vår kontroll.

Må jeg betale tollavgift/MVA når jeg bestiller hos Omlet? Alle priser på nettsiden inkluderer MVA, med mindre annet er opplyst. Bestillinger som sendes til Norge vil ikke måtte betale tollavgift. Andre land har muligens andre regler, så vennligst kontakt oss for å få mer informasjon om hva som gjelder for din lokasjon.

Sikkerhet

Omlets nettbutikk benytter seg av den nyeste krypteringsteknologien (SSL) for å sikre at dine transaksjoner med oss er private og beskyttet mens de foregår over internett. Når du bestiller fra oss knyttes nettleseren din til sikkerhetsseksjonen av vår nettside. Nettleseren din vil vise en hengelås i det nedre, høyre hjørnet for å indikere at den har en trygg tilkobling, og avhengig av hvilken nettleser du bruker kan det dukke opp et pop-up vindu for å informere deg om at du er på en sikker nettside.

Når du har lagt inn bestillingen din tas betalingen med en gang. Dette gjelder også for forhåndsbestillinger. Du mottar en ordrebekreftelse på epost med en link til en nettside som du kan bruke for å sjekke statusen til din bestilling. Du vil også motta en epost som bekrefter utsendelse av varene dine, samt sporingslinker dersom dette er tilgjengelig. Når vi mottar bestillingen din utfører vi en standard forhåndsgodkjenningskontroll av betalingsmåten (kortet) for å sikre at det er nok penger til å fullføre transaksjonen. For å beskytte kortholdere vil banken muligens spørre om å screene deg via en 3D-sikkerhetskontroll eller en egen tjeneste for forebygging av svindel. Mottar vi ikke betaling innen 7 dager har vi rett til å oppheve bestillingen.

Vennligst bemerk at vi ikke kan garantere sikkerheten for informasjon du sender oss via epost. Derfor ber vi deg vennligst ikke sende oss betalingsinformasjon via epost. Vennligst se våre vilkår og betingelser for mer informasjon.