180 dagers full returpolicy

Hvis du av en eller annen grunn ikke er helt fornøyd med produktene du kjøpte fra Omlet, er det viktig at du kontakter oss slik at vi kan prøve å løse problemet. Hvis du ikke er sikker på om produktet er riktig for deg og kjæledyrene dine, må du oppbevare originalemballasjen til du er helt sikker. Hvis du bestemmer deg for å returnere varen innen 180 dager, vil vi alltid ta den tilbake.
- Ingen behandlingsgebyrer.
- Ingen returkostnader.
- Ingen spørsmål.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvis et produkt har blitt brukt av et kjæledyr, ber vi deg om å rengjøre produktet før det returneres.
Vennligst kontakt vår kundeservice på +46 (0)8 4468 6558 eller på hei@omlet.no med bestillingsnummeret ditt, så sørger vi for at noen kommer å henter pakken din på en hverdag som passer deg.
Når mottar jeg pengene tilbake eller erstatningsproduktene?
Vi organiserer en refusjon eller erstatning etter ditt ønske så snart vi mottar varene som returneres. Refusjoner vil bli gjort innen 48 timer etter mottak av varene til den opprinnelige betalingsmåten (f.eks. Kortet du betalte med eller via PayPal). Det kan ta opptil 10 virkedager før lageret vårt behandler returen og 3-5 virkedager før betalingen vises på din konto.
Hva blir refundert?
Så lenge produktene sendes tilbake til oss innen 180 dager, vil vi refundere det du betalte for det (prisen som vises på bestillingen din).