30 dagers åpent kjøp uten krangling


Hvis du er misfornøyd for en grunn eller ikke 100% fornøyd med produktene du har kjøpt fra Omlet, vennligst kontakt oss slik at vi kan gjøre vårt beste for å gjøre deg fornøyd. Vennligst spar på originalpakningen til du er helt sikker på at du vil beholde det du har kjøpt. Om du tilslutt likevel ønsker å returnere en vare i løpet av de 30 første dagene vil vi alltids ta det tilbake.


Hvordan returnerer jeg et produkt?

Vennligst kontakt vår kundeservice på 23 96 66 71 eller på hei@omlet.no med bestillingsnummeret ditt, så sørger vi for at noen kommer å henter pakken din på en hverdag som passer deg.


Når mottar jeg pengene tilbake eller erstatningsproduktene?

Vi organiserer tilbakebetaling eller erstatningen du ønsker så snart vi har mottatt produktene. Generelt sett foregår tilbakebetaling på det viset du betalte for varene dine når du bestilte (altså via kort eller PayPal). Vennligst merk at det kan ta et par virkedager før pengene er på kontoen din.


Hva refunderes?

Så fremst produktene er sendt tilbake til oss innen 30 dager vil vi refundere hele summen av produktet/produktene som vist i bestillingen din. Vi refunderer ikke den opprinnelige fraktkostnaden.