Ofte stilte spørsmål - FAQ


Har du et spørsmål angående levering? Usikker på hvordan du tilbakestiller passordet ditt? Våre 'Ofte stilte spørsmål'-side har raske svar på de vanligste spørsmålene vi mottar. Skulle du trenge mer hjelp er kundeservicen heller aldri langt unna.

Betaling

Mer informasjon om betaling finner du på denne siden.

Tar dere imot betaling via PayPal?

Ja! Etter du har lagt til varene du vil ha i handlekurven klikker du bare på knappen 'Betal med Paypal' på bunnen av handlekurv-siden.

Tar dere imot sjekker?
Nei, vi kan desverre ikke ta imot betaling via sjekker.

Kan jeg betale med American Express?
Desverre tar vi ikke imot betalinger fra American Express.

Må jeg betale tollavgift/MVA når jeg bestiller hos Omlet?
Alle priser på nettsiden inkluderer MVA, med mindre annet er opplyst. Bestillinger som sendes til Norge vil ikke måtte betale tollavgift. Andre land har muligens andre regler, så vennligst kontakt oss for å få mer informasjon om hva som gjelder for din lokasjon.

Kan jeg få en MVA-faktura?
Omlet Ltd er MVA-registrert i Storbritannia (VAT/MVA nummer: GB 837106436 ). Ønsker du en MVA-faktura må du sende en epost til kundeservice-teamet vårt på hei@omlet.no.

Levering

Du finner all informasjon om leveringskostnader og leveringstid på denne siden.

Hvordan returnerer jeg noe til dere?
Det er enkelt å returnere noe til Omlet. Ta vare på originalemballasjen og kontakt oss, så hjelper vi deg!

Har dere virkelig 30-dagers returrett 'uten noen krangling'?
Har du et spesifikt problem med et av våre produkter vil vi alltid jobbe hardt for å løse det. Skulle du likevel ønske å returnere en ubrukt vare i før det har gått 30 dager vil vi alltid ta den imot - uten noen problemer.

Når vil jeg motta varene mine?
Vi prøver å sende ut bestillinger samme dagen de kommer inn, eller dagen etter. Skulle du ønske en mer passende leveringsdato kan du velge dette når du sjekker ut varene dine i handlekurven.

Hvor lang tid tar levering for Economy Select (Non-EU)-shipping?
Dette er den eneste valgmuligheten for norske kunder. Bestillingen din vil vanligvis sendes ut fra vårt varehus i England samme dag som du bestiller, og tar mellom 4-6 arbeidsdager å ankomme deg.

Hvilke land leverer dere til?
Vi leverer nå til de følgende landene: Australia, Belgia, Bulgaria, Danmark, Estland, Finland, Hellas, Irland, Italia, Luxemburg, New Zealand, Norge, Portugal, Sveits, Sverige, Tsjekkia, Tyskland, Ungarn, USA og Østerrike. For mer informasjon, besøk siden vår for informasjon om internasjonal levering.

Er varebeholdningen deres korrekt?
Lagerbeholdningen som vises på nettsiden vår oppdateres 24 timer i døgnet og burde alltid vise lageret vårt 'live'. Likevel kan det oppstå feil (spesielt når man skal telle 400 sett mansjettknapper!), så dersom lagerbeholdningen er lav på enkelte varer du ønsker deg er det lurt å bestille snarest mulig for å unngå skuffelser.

Sikkerhet

Du kan lese alt om sikkerhet på denne siden.

Er nettsiden deres trygg?
Ja. Nettsiden vår har blitt laget for å gjøre den så sikker som overhode mulig. Du er beskyttet av 256-bit krypsjon. Vi lagrer ikke info fra betalingskort på serverne våre - og derfor er det ingenting hackere kan stjele. Siden vår oppdateres jevnlig og sikkerhetstestes hver natt.

Hvis dere ikke lagrer kortinformasjonen min, hva gjør 'Husk kortdetaljene mine'-knappen ved utsjekk?
Klikker du på 'Husk kortdetaljene mine' ber vi banken din om en spesiell kode vi kan bruke for å gjennomføre transaksjoner i fremtiden. Denne koden fungerer bare for overføringer mellom deg og Omlet, og kan ikke brukes av tredjeparter, noe som gjør det trygt å lagre dette på våre servere.

Kommunikasjon

Hvorfor har jeg ikke mottatt en bekreftelses-epost?
Hvis du ikke har mottatt en bekreftelses-epost innen 30 minutter, sjekk junk- eller spam-mappene dine. Enkelte epost-leverandører er strengere enn andre og kan muligens slette epostene dine automatisk dersom de tror det er spam, så det kan være verdt det å legge til 'no-reply@omlet.co.uk' i listen over godkjente epost-avsendere.

Forhandlere

Jeg er en forhandler (retailer) og ønsker å selge Omlet-produkter. Tilbyr dere handelsregnskap?
Vi er alltid interesserte i å samarbeide med forhandlere - ønsker du å finne ut mer om å ta inn Omlet-produkter kan du kontakte handel og salgsteamet vårt på trade@omlet.co.uk.