Det er ventetid på grunn av høy etterspørsel. Se vår leveringsside for mer informasjon.

Ofte stilte spørsmål

Har du spørsmål om levering? Usikker på hvordan du tilbakestiller passordet ditt? Våre ofte stilte spørsmål gir raske svar på de vanligste spørsmålene. Om det skulle være noe annet er vårt kundeserviceteam aldri langt unna.
all_animals_graphic
Har du spørsmål om levering? Usikker på hvordan du tilbakestiller passordet ditt? Våre ofte stilte spørsmål gir raske svar på de vanligste spørsmålene. Om det skulle være noe annet er vårt kundeserviceteam aldri langt unna.

Betaling

Ja det gjør vi! Etter å ha lagt til varene du vil kjøpe i kurven din, klikker du bare på "Sjekk ut med Paypal" nederst på handlekurv siden.
Du kan betale bestillingen din via:nCredit/Debit card (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), Paypal, bankoverføringer og Kreditnota. Nettsiden vår tillater deg ikke å betale for varer via avdrag eller sjekker, men vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for mer informasjon.
Nettsiden vår er bygget for å gi best mulig sikkerhet. Du er beskyttet av full 256-bit kryptering. Vi lagrer ingen kredittkortopplysninger på serverne våre - så det er ingenting for hackere å stjele. Nettsiden vår oppdateres kontinuerlig og sikkerhetstestes hver natt. Hvis du merker av for "Husk kortopplysningene mine", ber vi banken din om en spesiell kode som vi kan bruke til å gjennomføre transaksjoner i fremtiden. Denne koden fungerer bare for transaksjoner mellom deg og Omlet, og kan ikke brukes av en tredjepart, noe som gjør det trygt for oss å lagre på serverne våre.
For å bruke en kampanjekode, skriv den inn i "Kampanjekode" feltet i handlekurven din. Vær oppmerksom på at du kun kan bruke en kampanjekode eller en annen rabatt om gangen. Ta kontakt med vårt kundeserviceteam hvis du har problemer med å behandle kampanjekoden din.
Vi kommuniserer kampanjene våre viavårt nyhetsbrev og våre sosiale nettverk. Følg oss på Instagram, Facebook and Twitter for å finne ut om våre rabatter og konkurranser.
Hvis betalingen din er avvist, kan du prøve å betale med en annen metode. Hvis du fortsatt har problemer med dette, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam som gjerne hjelper deg.
Fakturaen din sendes på e-post via e-postbekreftelsen. Du kan også finne en kopi av den på kontosiden din under “Mine bestillinger”.

Bestillings spørsmål

Du er velkommen til å legge inn bestillinger på våre britiske, franske, amerikanske, tyske, australske, nederlandske, italienske, danske, irske, norske, svenske, spanske eller polske nettsider, bare tilpass deg landets fraktregion og valuta. For å endre nettsidens region og valuta, gå til øverst til høyre på nettsiden, klikk på flagget og endre land.


UK - Engelsk språk, levering til Storbritannia, alle EU-land og resten av verden. Valuta: £ (Pounds)
FR - Fransk språk, levering til Metropolitan Frankrike, Belgia, Sveits og Luxembourg. Valuta: € (Euros)
US - Engelsk språk, kun levering til USA. Valuta: $ (US Dollars)
DE - Tysk språk, levering til Tyskland og Sveits. Valuta: € (Euros)
AU - Engelsk språk, kun levering til Australia. Valuta: $ (AU Dollars)
NL - Nederlandsk språk, levering til Holland og Belgia. Valuta: € (Euros)
IT - Italiensk språk, levering til Italia og Sveits. Valuta: € (Euros)
IE - Engelsk språk, levering til Irland. Valuta: € (Euros)
DK - Dansk språk, levering til Danmark. Valuta: € (Euros)
SE - Svensk språk, levering til Sverige. Valuta: € (Euros)
NO - Norsk språk, levering til Norge. Valuta: € (Euros)
PL - Polsk språk, levering til Polen. Valuta: € (Euros)
ES - Spansk språk, levering til Spania. Valuta: € (Euros)
Hvis du trenger å endre bestillingen eller kansellere den etter det, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam så snart som mulig.
Hvis bestillingene dine ikke har blitt sendt til lagrene våre ennå, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam som gjerne gjør dette for deg og behandler refusjonen av ekstra leveringskostnader.
Bestillingen din blir bekreftet så snart den vises på din Konto side / Mine bestillinger. Du vil også få tilsendt en bekreftelses-e-post med et bestillingsreferanse nummer, samt et sammendrag av varene i handlekurven din. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelses-e-post innen ca 30 minutter, sjekk søppel eller spam mappene. Noen e-postleverandører er alvorligere enn andre, og kan automatisk slette e-postene våre hvis de mener at de er spam.
Hvis du vil legge til et MVA-nummer til bestillingen og kvitteringen, vennligst kontakt kundeserviceteamet før du bestiller og de vil hjelpe deg med dette.

Levering / ordresporing

Du kan spore bestillingen din ved å følge linken som ble sendt i bekreftelses e-posten din, eller ved å klikke på "Spor bestillingen" linken din på siden Konto / Mine bestillinger. Når bestillingen din er sendt fra lageret vårt, vil du motta en e-post med sporingsnummeret ditt. Du trenger bare å klikke på linken for å spore levering av bestillingen.
Vi kan levere stort sett overalt. Hvis du ikke finner landet ditt i menyen på handlekurv siden, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for hjelp. Hvis du vil ha mer informasjon om de nyeste tjenestene våre, kan du gå til vår Internasjonale leveringsinformasjon side.
Hvis et produkt er på lager, vil dette tydelig vises på nettsiden. Når du bestiller disse produktene blir de tildelt til deg, og ingen andre kan kjøpe dem. Dette gjelder også hvis et produkt er på forhåndsbestilling. Noen ganger er det unøyaktigheter i de eksakte ledernivåene, og hvis et produkt du har bestilt ikke er tilgjengelig for levering, vil du bli varslet så snart som mulig om å enten kansellere, endre bestillingen eller vente på at produktet kommer tilbake på lager.
Vi vet hvor viktig det er å vite når bestillingen din ankommer. For produkter som er utsolgt, men tilgjengelig på forhåndsbestilling, gir vi en estimert leveringsdato. Denne datoen oppdateres hver dag i henhold til den nyeste informasjonen. Datoen kan endres av flere grunner, inkludert forsinkelser med produksjonen, forsinkelser ved forsendelse fra vårt produksjonsteam til lager teamet og toll forsinkelser. Du kan alltid sjekke statusen for bestillingen din ved å gå til bestillingsstatus siden, og kundeservice teamet vil alltid hjelpe deg også!
Når du mottar din sende bekreftelse via e-post, er produktene dine på vei! Svært sjeldent vil våre levering partnere, for eksempel DHL, DPD, FEDEX etc, bomme på den antatte leveringsdatoen for deg. Dette kan være av flere grunner, inkludert feilpakking av pakker (en pakke kan bli sendt til feil sortering depot og må sendes tilbake igjen), en leverings sjåfør som går tom for tid, usedvanlig travle tider på året som jul og forsinkelser i dårlig vær. Alle våre partnere tilbyr sporing slik at du vil kunne følge pakken din nøyaktig slik at du i det minste kan planlegge en bestilling som blir forsinket.

Retur / refusjon

Vennligst besøk vår returside her.
Hvis du har et bestemt problem med et av produktene våre, vil vi alltid jobbe hardt for å prøve å løse det. Men hvis du virkelig ønsker å returnere en ubrukt vare i løpet av de første 180 dagene, vil vi alltid akseptere den tilbake. Ingen tilleggsgebyrer. Ingen returgebyrer. Ingen trøbbel. Husk å oppbevare originalemballasjen for å legge til rette for returprosessen med leverandøren og vårt lager.
Vi er bare glade hvis du er glad! Hvis det til tross for alle våre kvalitetskontroller fortsatt er en feil med produktet ditt, vennligst kontakt vårt kundeserviceteamfor å få hjelp. Ikke glem å sende et bilde av produktet og den aktuelle feilen - dette vil hjelpe oss med å løse problemet ditt så effektivt som mulig!
Vi driver ikke en standard bytte tjeneste. Hvis du vil bestille et produkt i en annen størrelse, et annet design eller en annen farge, bare legg inn en ny bestilling i vår nettbutikk og følg retur prosessen for å sende tilbake varen du ikke lenger ønsker å beholde.
Refusjon vil bli gjort innen 48 timer etter mottak av varene til den opprinnelige betalingsmåten (f.eks. Kortet du betalte med eller via PayPal). Tillat 10 virkedager før lageret vårt behandler returen og 3-5 virkedager før betalingen vises på kontoen din.

Omlet konto

Det er enkelt å opprette en Omlet konto:
- Trykk på ‘Logg inn’ knappen øverst til høyre på alle sidene på nettsiden vår (på smarttelefonen din finner du "Min konto" i menyen).
- Klikk for å "Registrere" under "Ny hos Omlet”.
- Skriv inn din e -postadresse på registreringssiden.
- Fyll ut informasjonen i de obligatoriske feltene og bekreft.
For å logge på Omlet kontoen din, klikk på "Logg inn" -knappen øverst til høyre på alle sidene på nettsiden vårt (hvis du er på smarttelefonen din, finner du "Min konto" i menyen).
Skriv inn din e -postadresse og passord, og deretter bekreft.
Hvis du har glemt passordet ditt, klikker du på "Logg inn" -knappen øverst til høyre på siden på nettsiden vår og klikker på linken "Glemt passord". Du vil motta en e -post som hjelper deg med å tilbakestille den. Du kan også klikke på denne linken for å tilbakestille passordet ditt.
Du trenger ikke å registrere deg for å legge inn en bestilling hos oss, og du kan bruke "Rask utsjekking" i stedet.
Vær imidlertid oppmerksom på at det er lettere for deg å registrere deg på kontoen din når du legger inn en bestilling, da du vil ha tilgang til alle bestillingene dine under samme konto.
Du kan klikke på denne linken for å melde deg på vårt nyhetsbrev. Du vil også bli invitert til å registrere deg for vårt nyhetsbrev når du bestiller.
Hvis du ikke har mottatt noen av invitasjonene våre, kan du prøve å søke i spam / søppelpost mappen og legge til e -postadressen vår hei@omlet.no til adresseboken/kontaktlisten.
Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, er det bare å klikke på avmelding linken nederst i hver e -post vi sender deg. Hvis du opplever problemer med dette, vennligst send en e -post til hei@omlet.no
Du kan lagre leveringsadressen din på kontoen din, slik at du ikke trenger å skrive den inn hver gang du foretar en bestilling. Du kan også redigere eller slette lagrede adresser.
Begge handlingene kan fullføres ved å gå til siden "Din konto/adressene dine"
Du kan gjøre dette ved å gå til siden "Din konto" og klikke "Dine detaljer" eller "Endre passord".

Omlet Produkter

Les historien om Omlet her.
Omlets hovedkvarter ligger i Oxfordshire, England.
Omlet er et direkte til forbruker firma. Vi kan designe og tilby deg den beste verdien for pengene på denne måten. Du kan kjøpe produktene våre direkte fra nettsidene våre. Bare besøk nettsiden for landet ditt og legg inn bestillingen der, ellers er du også velkommen til å kontakte vårt kundeserviceteam. Hvis du er i Canada kan du bestille Omlet produkter fra www.fourlegsandwings.com Hvis du er i New Zealand kan du bestille Omlet produkter fra www.chooks.co.nz
Ja, all emballasjen vår er resirkulerbar.
Omlet produkter er designet og testet over mange år av vårt interne produktutvikling team ved vårt hovedkvarter i Oxfordshire. Produktene er laget av våre produksjonsteam i Asia, og sendt til våre kunder fra våre lagre i Storbritannia, USA, EU og Australia.
Omlet produktene har 2 års garanti. Hvis du har noen bekymringer eller problemer med et av våre produkter, Ta kontakt med kundeserviceteamet , så hjelper vi deg gjerne.
Omlet designer produkter for å fungere perfekt og vare lenge. Som en del av designprosessen vurderes og velges forskjellige materialer i henhold til hvor godt de oppfyller kravene til produktet. Dyrebeskyttelse må være laget av et trygt, sikkert, komfortabelt og hygienisk materiale. Tradisjonelt har mange kjæledyr hus blitt laget av tre, men tre er veldig vanskelig å rengjøre og ofte blir overflater uhygieniske og dyrets helse og velvære lider. Eglu er veldig enkle å rengjøre, og du kan trygt bruke desinfeksjonsmidler på overflatene for å holde dem plettfrie og trygge for kjæledyrene dine. I tillegg er denne Eglus laget av materialer av høyeste kvalitet for å sikre lang levetid. De er veldig funksjonelle, holdbare og brukervennlige, slik at kjæledyr og deres eiere kan glede seg over å bruke dem i mange år. Vi gjør også reservedeler lett tilgjengelige, slik at produktene våre er en langvarig, økonomisk løsning for dyreeiere. Det er derfor noen av våre aller første Eglus fortsatt er i bruk i dag, etter 17 år!
Hvis en Eglu kommer til slutten av sin levetid, kan alt resirkuleres på et resirkuleringssenter for husholdningsavfall. Produktet trenger bare demontering og sortering etter materialtype.
Ja, vi har virkelig gode bruksanvisninger og videoer som hjelper deg med å bygge produktet raskt og riktig første gang! Besøk vår hvordan montere -seksjon for manualer og videoerher. Videoene våre viser deg trinn for trinn hvordan du bygger ditt Omlet produkt.

Omlet fellesskapet

Sjekk medieseksjonen for pressemeldinger og bilder i høy oppløsning her. Du kan også kontakte oss via marketing@omlet.co.ukfor spesifikke forespørsler.
Hvis du er en influencer og du tror at dine følgere gjerne vil vite om Omlet, kan du sende en e -post til marketing@omlet.co.uk. Vennligst inkluder hvilket produkt du er interessert i å prøve, og kanalene og statistikken din, så kommer vi tilbake til deg.
For å tilby det beste produktet til best mulig pris, tilbyr vi ikke handelskontoer for videresalg av produktene våre. I stedet har vi en strålende tilknyttet ordning for alle som ønsker å markedsføre Omlet produkter. Du kan motta en kommisjon for hvert salg som gjøres gjennom en unik lenke som du kan plassere på din nettside, blogg, sosiale kanaler osv. Finn ut mer her og registrer deg ved å logge på Omlet kontoen din.
Du kan bli en Omlet ambassadør. Du godtar å markedsføre våre produkter for fremtidige kunder. Ved å bli ambassadør kan du motta en 5% kommisjon (eksklusive leveringskostnader og moms) på hvert salg du gjør takket være en spesifikk kampanjekode. Vær så snill å ta kontakt med kundeserviceteamet hvis du eier en Eglu og vil vite mer om fordelene ved å bli en Omlet ambassadør.
Du kan kontakte en Omlet ambassadør. Velg ambassadøren du vil ha i henhold til produktet og plasseringen. Du kan deretter bytte via post, telefon eller til og med avtale et besøk med ambassadøren for å oppdage produktet. Finn ut mer her.
Ja, vi har et forumher.
Du kan finne informasjon og råd på bloggen vår men også i våre guider.
Du finner oss på Facebook, twitter, Instagram og Youtube.